Digitális munkarend 2020. március 16-tól

 

Kedves Szülők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tanév végi digitális munkarendet és a hozzá kapcsolódó tanév végi eseményeket az alábbiak szerint szervezzük meg:

Az oktatás menete

- Június 5-ig (péntekig) a munkarend az oktatásban a megszokott rend szerint halad, azzal a kivétellel, hogy június 4-én (csütörtökön) a tanulók az órai munkát a felületre feltöltött utasítás szerint önállóan végzik (a felső tagozaton értekezletek, ill. az alsó tagozaton online tanóra nem lesz).

- Június 8-án (hétfő) az órarend és csengetési rend szerinti tanítás megszűnik.

Az utolsó héten elvégzendő feladatok június 8-án (hétfőn) reggel 8:00 órától minden tantárgyból elérhetőek lesznek a szokásos felületen.

A feladatok leadási határideje június 11. (csütörtök) 15:00 óra.

Az ingyenes tartós könyvek leadása

A tankönyvek átvétele június 8-án (hétfőn) és 9-én (kedden) történik, 9:00-14:00 óra között személyesen az iskolában az osztályfőnököknél.

A tankönyvekből kérünk minden írást és aláhúzást szíveskedjenek kiradírozni, mert csak ilyen állapotban áll módunkban azokat visszavenni.

A munkafüzetek és az angol felszerelés a gyerekeknél maradnak, de őrizzék meg, mert lehetséges, hogy szeptemberben még dolgozni fognak benne. 

Kérjük a fennálló veszélyhelyzetre tekintettel, hogy az érkezésről a nagyobb csoportosulások elkerülése érdekében, az osztályfőnökökkel /nevelőkkel telefonon egyeztetni szíveskedjenek. Az atlaszokat csak a 8. évfolyam végén kell leadni.

Év végi kirándulás

Tájékoztatjuk a kedves Szülőket, hogy az év végére tervezett kirándulások, valamint a Müller György Nap elmaradnak. Mindezek helyett, június 12-én (pénteken) osztályonként tanulmányi sétát szervezünk. Ennek részleteiről az osztályfőnökök/nevelők adnak felvilágosítást. 

Ballagás és tanévzáró ünnepség

Ebben a tanévben a szokásostól eltérő módon szervezzük meg a ballagást és a tanévzáró ünnepséget. 

A tanévzáró ünnepség és a ballagás is zártkörű rendezvény lesz, amelyen csak az intézmény pedagógusai, a búcsúztató diákok, a ballagó 8. osztály és a ballagók közvetlen hozzátartozói vesznek részt. 

A búcsúzó nyolcadikosok a rendezvény után az osztályfőnököktől átvehetik a bizonyítványaikat. 

Az ünnepséget június 15-én (hétfőn) 16:00 órakor tartjuk, amelyet élőben közvetítünk az iskola Facebook oldalán (www.facebook.com/muller.gy.iskola)

Bizonyítványosztás

Az év végi bizonyítványokat, jutalmakat és okleveleket az osztályfőnökökkel előre egyeztetés szerint az iskolában lehet átvenni az alábbi időpontokban:

Alsó tagozat (1-4. osztály): június 16-án (kedden) 9:00-13:00 óra között

Felső tagozat (5-7. osztály): június 17-én (szerdán) 9:00-13:00 óra között

Amennyiben ezen időpontokban nem megoldható a szülők részéről a bizonyítvány átvétele, június 18-26-ig 9:00-15:00 óra között, azok a titkárságon átvehetők.

Június 27-től az intézmény nyári munkarendjében meghatározott nyitva tartás szerinti ügyintézés keretében lehet a bizonyítványokat átvenni.

 

Budapest, 2020. Június 2.

Bernáth Sándor

Igazgató

 

Középfokú iskolába jelentkezések sorrendjének módosítása 2019/2020 - VÁLTOZÁSOK

Tisztelt Szülők és középfokú iskolába jelentkező diákok!

 

Az Oktatási Hivatal a kihirdetett országos veszélyhelyzetre való tekintettel a tanulók és szüleik, valamint az általános iskolák munkatársai közötti személyes érintkezés minimalizálása érdekében a középfokú felvételi eljárás során a módosító tanulói adatlapok előállításának eljárásrendjét az alábbiak szerint változtatja meg.

A középfokú felvételi eljárás során a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai vagy egyéb információ alapján a tanulóknak egy alkalommal lehetőségük van eredeti továbbtanulási szándékuk módosítására. Ilyenkor módosító tanulói adatlapot kell előállítaniuk. A módosítás során a tanulmányi területek eredetileg beírt sorrendje megváltoztatható (de tanulmányi terület nem törölhető). Emellett új tanulmányi terület felvétele is lehetséges, ám csak olyan középfokú iskolában, amely a tanulói adatlapon már korábban is szerepelt, és csak az érintett középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolának az eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetnie. Új iskolát (és annak tanulmányi területét) nem lehet a módosító tanulói adatlapon megjelölni. Nem lehetséges továbbá a tanulói adatlapon szerepelő tanulmányi terület törlése sem.

A módosító tanulói adatlapok előállítása és elektronikus megküldése (március 19. helyett) már a mai naptól megkezdhető.

A tanulmányi területek módosítására és a programban történő elektronikus megküldésére (március 23. helyett) 2020. március 25-én éjfélig lesz lehetőség.

Amódosító tanulói adatlapok előállítása általános iskolák 8. évfolyamos tanulói esetén:

Az általános iskolák 8. évfolyamos tanulói esetén a módosító tanulói adatlapok előállítását is az általános iskola szervezi meg. Az általános iskoláknak a módosító tanulói adatlapokat a KIFIR rendszerben kell előállítaniuk, a következő módon:

  1. Az általános iskola az általa meghatározott, lehetőleg elektronikus úton, a lehető legrövidebb időn belül egyeztet a tanulók módosítási igényeiről az érintett diákokkal és szüleikkel.
  2. Az egyeztetés tényét az iskola dokumentálja.
  3. A módosítási igények egyeztetése után az általános iskola belép a KIFIR elektronikus adatlapkitöltő program általános iskolai felületére, és ott az egyeztetett módosítási igényeket – a felhasználói útmutatóban leírtak szerint – adminisztrálja.
  4. Az adminisztrációt követően a módosító tanulói adatlapokat az iskola tanulónként a programban, elektronikus úton továbbítja.
  5. A módosító tanulói adatlap elektronikus továbbításával a korábban beküldött tanulói adatlap érvényét veszti.
  6. A módosító tanulói adatlapok postázása – a rendkívüli helyzetre való tekintettel, az idén – nem szükséges.

Azok a 8 vagy 6 évfolyamos gimnáziumba jelentkező vagy magyarországi általános iskolával tanulói jogviszonyban nem lévő egyéni jelentkezők, akik tanulói adatlapjukat eredetileg is közvetlenül küldték meg a Hivatal részére, a módosítást is önállóan végezhetik el a fenti időpontig a Hivatal honlapján nyilvánosságra hozott módon.

Köszönjük együttműködésüket!

 

Tisztelettel:

Oktatási Hivatal, Köznevelési Programok Főosztálya, valamint a Müller György Óvoda és Általános Iskola vezetősége